Po mnoha letech zkušeností s výrobou kuchyní dobře víme, které situace, naši klienti v době jejich užívání potřebují občas řešit. Jsou to například:
- obměna dekoru dvířek
- výměna pracovní desky
- výměna spotřebičů za nové
- výměna poškozených dvířek
- demontáž a montáž při rekonstrukci podlahy či celého bytu
- pomoc při pojistných událostech
Proto jsme pro Vás připravili program Asistence Premium, který svým uživatelům přináší řadu výhod, a to s ohledem na dlouhou životnost kuchyní Katalpa, po dobu 15 let.
Jsme zvyklí postarat se o každého svého zákazníka v době životnosti jeho kuchyně, klienti programu Asistence Premium však čerpají navíc níže uvedené výhody
ÚKON – UDÁLOST | ZVÝHODNĚNÍ pro klienta programu Asistence Premium |
bezplatnou servisní prohlídku kuchyně po 1. roce užívání |
ZDARMA |
bezplatnou servisní prohlídku kuchyně po 7. roce užívání |
ZDARMA |
bezplatnou servisní prohlídku kuchyně po 14. roce užívání |
ZDARMA |
montážní práce při různých pojistných událostech, zatečení vody od souseda, opravě podlahy a podobně |
sleva 30% na montážní práce |
doobjednávky kuchyně | sleva 25% na doobjednávané části kuchyně |
výměna elektrospotřebičů | sleva 50% na montáž u nás zakoupených spotřebičů |
výměna kompletní sady dvířek a panelů | sleva 25% na objednané díly |
archivace kompletní zakázky | 15 let |
Cena dopravy bude účtována dle aktuálního sazebníku společnosti.
Účelem servisních prohlídek je:
- kontrola a případné seřízení veškerých dvířek, pojezdů zásuvek a kontejnerů, výklopných mechanismů, a to z hlediska estetického i funkčního
- kontrola a případné seřízení drátěných programů
- seřízení správného fungování dvířek spotřebičů, zejména myčky nádobí a vestavné chladničky
- kontrola těsnění dřezu a sifonu, a nepropustnost napojení vodovodní baterie
- kontrola usazení soklů
- kontrola a případné seřízení sortéru
JAK NA TO?
Program Asistence Premium lze sjednat přímo při objednání kuchyně Katalpa, nebo zpětně do 90 dnů po předání díla, a to rovněž u našich prodejců.
S ohledem na změny výrobních programů našich dodavatelů nemůže vždy společnost Katalpa garantovat dodání nových dílů v původním dekoru.
Cena programu Asistence Premium 15 let je 12 100,- včetně DPH 21%.
Po zakoupení programu Asistence Premium klient obdrží certifikát, který je vázaný na číslo zakázky, a výhody může čerpat i příští majitel kuchyně, například při prodeji bytu.